Naam:
sannekehans.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Wij zijn nu 8 jaar bij elkaar waarvan 4 jaar getrouwd.

Na vier jaar samenwonen in Amsterdam wonen we nu alweer 3 jaar samen in Roelofarendsveen. Een wereld van verschil zou je bijna zeggen. Gelukkig is Amsterdam nog heel dicht bij en wonen we hier heel fijn en rustig. Met veel vrienden en familie om ons heen.

Over onze reis

De reis naar Canada is iets wat ons eigenlijk al zeker vijf jaar bezig houdt.

Toen wij in 2008 gingen trouwen wilden we er het liefste onze huwelijksreis van maken, alleen werd dat toch net even iets te duur en besloten we naar het mooie Bulgarije te gaan.... We hebben het heel erg naar ons zin gehad, alleen bleef Canada toch wel bij ons allebei in ons achterhoofd. We zijn allebei nog nooit buiten Europa geweest en met de (lichte) vliegangst van Sanneke zal het een hele ervaring worden. Gelukkig hebben ze daar hele fijne pilletjes voor.

We gaan met de auto van Calgary naar Vancouver en zullen in zeker 10 verschillende hotels verblijven.

Bezochte landen

Wij hebben 17 landen (7%) bezocht:

België, Bulgarije, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.