Dag 20 - dinsdag 19 juni van Vancouver naar Amsterdam

19 juni 2012 - Roelofarendsveen, Nederland

Vanmorgen op tijd opgestaan om nu niet het ontbijt te missen, jammergenoeg was dat niet zoveel. Voor Hans wel. Er stond namelijk een wafelapparaat. Uiteindelijk heeft Sanneke bij Starbucks een yoghurt met meusli gehaald en een lekkere cappucino. Nog even wat laatste dingen gekocht en toen om 11.00 uur uitgecheckt uit het hotel en toch maar naar het vliegveld gereden. De vlucht ging pas om 16.00 uur, we wisten verder ook niet wat we konden doen. Uiteindelijk waren we om 12.00 uur op het vliegveld om in te checken en hadden we de auto ingeleverd. We zijn lekker in de bar gaan zitten om voetbal te kijken en nog te lunchen.

We zijn precies om 16.00 uur opgestegen en hebben een goede vlucht gehad. We hadden met zijn tweeen drie stoelen tot onze beschikking. Helaas was het heel warm in het vliegtuig en was de service iets minder actief omdat het een soort avond/nachtvlucht was. Het werd buiten niet donker, we vlogen zo hoog over Groenland dat het niet donker werd, maar er werd wel donker gecrëeerd in het vliegtuig. Na een wat wiebelige landing (van links naar rechts) zijn we weer veilig aangekomen op Schiphol. Daar stond een heel welkomstcommitee ons op te wachten, wat we heel erg leuk vonden!!!

We zijn naar huis gereden, Hans in zijn eigen auto, vergat af en toe te shakelen....

We hebben echt een super vakantie gehad!!!! Het is fijn om weer thuis te zijn, maar van ons had het nog wel langer mogen duren, het beviel ons wel. We gaan twee mooie boeken maken van zowel deze reisblog en natuurlijk de foto's.

We willen iedereen bedanken voor de leuke reacties!!!

1. Frank Carina Eva:
    21 juni 2012
    Welkom thuis!!!! Heb genoten van jullie verhalen en ben benieuwd naar de foto's!!!
  2. Marco, Majella, Maud & Britt!!:
    Lieve Hans en Sanneke,

Wat leuk om vandaag nog een reisblog te mogen ontvangen. Helemaal niet meer verwacht, en iets wat we dus vanaf morgen zullen gaan missen!
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. En heerlijk om te zien hoe jullie genoten hebben van jullie reis.

De herinneringen blijven! We zijn benieuwd naar jullie boek/foto's!

Liefs Marco, Majella, Maud & Britt
  3. Lieke:
    21 juni 2012
    Wat een geweldige reis! Welkom thuis!! ben benieuwd naar de foto's...
  4. Marcel:
    21 juni 2012
    Welkom thuis, we zijn echt benieuwd naar de foto's. En de mooie verhalen.

Gr Marcel en Lianne
  5. anja laan:
    21 juni 2012
    We wachten in spanning op de foto's.
    Genoten van al de reisverhalen, niet meer gerekend op deze.
    Zal het gaan missen.
    Liefs Hans en Anja
  6. Jessica:
    21 juni 2012
    Fijn dat jullie er weer zijn!
    Nu na-genieten van de foto's!

X
  7. Rita:
    21 juni 2012
    Geweldig genoten van jullie verhalen. Welkom thuis en geniet nog lekker na!
  8. Angela:
    21 juni 2012
    niet verwacht maar toch nog een blog van jullie.
    welkom thuis, even snel alles wassen en dan weer een weekend weg......ppppfffff wat hebben jullie toch een slecht leven:-)

fijn weekend!!

liefs angela, arjan, eline, lieke en stijn
  9. Ria:
    21 juni 2012
    Welkom thuis, zal wel even wennen zijn.
    Een ervaring om nooit meer te vergeten, bedankt voor jullie mooie reisverhalen.
    Wij hebben echt genoten en zullen het zeker nu gaan missen. Groetjes.
  10. Kristel:
    21 juni 2012
    Ik ben héél benieuwd naar alle verhalen!!
    Gelukkig mogen jullie morgen alweer een weekend weg... Kan ik dan alles horen! :-)