Dag 20 - dinsdag 19 juni van Vancouver naar Amsterdam

19 juni 2012 - Roelofarendsveen, Nederland

Vanmorgen op tijd opgestaan om nu niet het ontbijt te missen, jammergenoeg was dat niet zoveel. Voor Hans wel. Er stond namelijk een wafelapparaat. Uiteindelijk heeft Sanneke bij Starbucks een yoghurt met meusli gehaald en een lekkere cappucino. Nog even wat laatste dingen gekocht en toen om 11.00 uur uitgecheckt uit het hotel en toch maar naar het vliegveld gereden. De vlucht ging pas om 16.00 uur, we wisten verder ook niet wat we konden doen. Uiteindelijk waren we om 12.00 uur op het vliegveld om in te checken en hadden we de auto ingeleverd. We zijn lekker in de bar gaan zitten om voetbal te kijken en nog te lunchen.

We zijn precies om 16.00 uur opgestegen en hebben een goede vlucht gehad. We hadden met zijn tweeen drie stoelen tot onze beschikking. Helaas was het heel warm in het vliegtuig en was de service iets minder actief omdat het een soort avond/nachtvlucht was. Het werd buiten niet donker, we vlogen zo hoog over Groenland dat het niet donker werd, maar er werd wel donker gecrëeerd in het vliegtuig. Na een wat wiebelige landing (van links naar rechts) zijn we weer veilig aangekomen op Schiphol. Daar stond een heel welkomstcommitee ons op te wachten, wat we heel erg leuk vonden!!!

We zijn naar huis gereden, Hans in zijn eigen auto, vergat af en toe te shakelen....

We hebben echt een super vakantie gehad!!!! Het is fijn om weer thuis te zijn, maar van ons had het nog wel langer mogen duren, het beviel ons wel. We gaan twee mooie boeken maken van zowel deze reisblog en natuurlijk de foto's.

We willen iedereen bedanken voor de leuke reacties!!!